Restart

2014.06.09. 18:36

Az elmúlt majdnem egy év rendkívül elfoglalt időszak volt a számomra, ezért állt egy kicsit itt a dolog. Azonban közeledik az újraindulás:

A BLOG ÚJDAINDULÁSÁNAK IDŐPONTJA:
2014. JÚLIUS 1.

Már születnek a leckék, egy-két lecke már időzítve van. Eleinte csak néhány leckéhez tartozik majd videó, de ahogy telik az idő, egyre több ilyen leckét tervezek létrehozni. A felsorolt ÖSSZES nyelvből készítek leckéket, nem marad ki semmi!

Kicsit bővebben a nyelvekről:

  • Kiemelten kezelem a japán nyelvet - ezzel együtt ez lesz a blog egyetlen nyelve, amelyet már ismerek, és nem a leckék írásával egy időben tanulom én is!
  • Ezen felül kiemelten kezelem még a norvég, a szerb, a finn, a koreai és a mandarin kínai nyelveket. Sok lecke lesz belőlük, igazi dömpingre lehet készülni :)

Mivel én egyedül csinálom a blogot, ennél több nyelvet egyszerre hatékonyan tanulni nem igazán lehetséges. Leckék készülnek, lehet haladni, de a tempó sokkal lassabb lesz. A következők a csoportok:

  • A legtöbb lecke ebben a második kategóriában az arab, hindi, kantoni, vietnami és német nyelvekből lesznek.
  • Valamivel visszafogottabban haladok majd a török, perzsa, orosz, spanyol és francia nyelvekkel.
  • Az utolsó előtti csoportban a szuahéli, a cseh, a skót gael és a thai nyelv lesz.
  • Végül nem igazán aktívan, de jelen lesz még a héber, a mongol, a görög és a lengyel nyelv is.

Köszönöm a türelmeteket, az újraindulásig is jó tanulást mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://tanuljunknyelveket.blog.hu/api/trackback/id/tr806290208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czimby 2014.06.13. 21:34:13

Szia! Újra idetévedtem! Örülök, ha lesz folytatás! Azt hiszem, küldtem az elmúlt egy évben egy üzenetet is neked. A lényeg, hogy nagy nyelvmániás vagyok. Weboldalam a webnyelv.hu Itt több nyelvről is írok folyamatosan, egyre gyűlik az anyag, egyre több nyelvről szeretnék írni. A lényeg, hogy szívesen "vennék kölcsön" a blogodból anyagot és kisebb átstrukturálás után feltenném a honlapomra, ill. te is csemegézhetsz az oldalamon. Angol, német és olasz nyelvet tanítok is, még néhány nyelvvel foglalkozom ezeken kívül, ill. elég sok nyelvbe belekóstoltam egy kicsit.
Elég jó ötlet ez az oldal, mert magyar nyelven meglehetősen kevés magyarázat érhető el pl. norvég, szuahéli stb. nyelvekhez! Én a svéd nyelvhez tettem fel 2 leckét, de hihetetlen érdeklődés lett iránta, mert máshol ilyenekről alig lehet olvasni. Szóval további sok sikert, kitartást, és remélem, tudunk majd valahogy együtt dolgozni, és nyelveket tanulni vágyó netezők számára sok hasznos anyagot összehozni!

Perdition 2014.06.13. 22:03:07

Üdv!

Egyelőre csak futólag volt lehetőségem ránézni az oldaladra (bár nem is értem, hogy eddig miért nem ismertem, a témája nyilvánvalóan nagyon tetszik :) a török pedig kifejezetten érdekel!). Valóban nekem is a norvég a legnépszerűbb nyelv :) Viszont hogy pl. pont szuahéliül mennyien akarnak tanulni... Hát, vannak kétségeim, de hátha kedvet kap valaki hozzá, mert gyönyörű és érdekes nyelv :)

Természetesen minden együttműködésben benne vagyok! Ezzel együtt a "kölcsönzésben" is benne vagyok, csak valamilyen formában legyen megjelölve ez a blog :) Én is hasonlón teszek majd fordított esetben, illetve amint folytatom itt a munkát, mindenképp kiteszem az oldaladat jobbra a linkek közé!
Bár vannak ötleteim, mégis én speciel egyelőre a nyelvek összehasonlításához kevésnek érzem magam (nem is a "szakterületem" a témakör - ha jól láttam, ellenben veled), de érdekes lenne, ha pl. a blogom anyagával az ilyenekhez hozzá tudnálak segíteni :)
süti beállítások módosítása