Kezdés

2011.05.09. 08:28

Helló világ!

Én egy olyan ember vagyok, aki imád nyelveket tanulni. Ez a blog számomra egy új, kísérleti módszer, számotokra pedig remélem, kellemes időtöltés - és talán valaki majd halad a bloggal együtt is.

Mindazonáltal fontosnak érzem megjegyezni: az elsődleges szempont az, hogy 'én' nyelveket tanuljak, hiszen azért létezik a blog. Ha a világon senki nem fogja olvasni, én akkor is csinálni fogom. Azonban ha valaki az egyik nyelvből követni fog engem, az kérdezzen, javítson ki, vagy egyszerűen csak: kommunikáljon velem és a többi olvasóval! A nyelvek a kommunikáció miatt léteznek, hát használjuk őket úgy.

Mi a célom? Megtanulni egy internetes naplót írva 5 nyelven a lehető legrövidebb időn belül. Ez az öt nyelv a következő:

  • olasz
  • norvég
  • finn
  • koreai
  • kínai (mandarin)

A dolog sikerességét az idő majd eldönti (illetve Ti). Magas a cél, de engem nem tart vissza. Titeket se tartson! A dolog holnap, azaz május 10-én indul, és minden hétköznap lesz bejegyzés, más-más nyelvből.

A tervezett haladási sorrend a héten: kedden olasz, szerdán finn, csütörtökön norvég, pénteken pedig koreai. A 'napirendet' mindig előbb ki fogom írni, hogy aki esetleg haladna velem egy nyelvből, tudjon tervezni.

Sok sikert nektek, sok sikert magamnak!

A bejegyzés trackback címe:

https://tanuljunknyelveket.blog.hu/api/trackback/id/tr422889063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása