Folytatás

2011.07.13. 22:42

És elérkezett a folytatás ideje is. Hétfőre tervezem, de kezdhetem előbb is, és később is - nem lesz ezreknek álmatlan éjszakái emiatt. Azonban ha már kiírtam a blogra a programot, attól nem fogok eltérni egy betűvel sem.

Egyelőre lesznek azonban változások, sajnos negatív irányban. Eddig hobbi szinten tanultam a nyelveket, most ez egy kicsit változott. A részletekbe nem mennék bele. A változás: egyelőre sokkal kevesebb nyelvet veszek be a buliba, mint terveztem. Öt nyelv helyett egyelőre mindössze a finn nyelvet fogom erőltetni. Szépen-lassan aztán beleveszem a programba a maradék négy nyelvet is, némi változással - az olasz nyelvet tervezem lecserélni spanyolra. 

Japánt is tanulok, de az már bőven a középfokú nyelvvizsga környékén jár. Ha igény van rá, visszamenőleg, tanító jelleggel írhatok posztokat. Az azonban már nem az én 'online nyelvtanulási naplóm' lenne (a 'közepétől' meg nem akarom elkezdeni), ezért csak akkor, ha van rá igény.

Akár érkezik észrevétel, akár nem, hétfő környékén folytatás. Történjen akármi: amit eltervezek a beosztásba, az lesz a szentírás. Ezért fogok egyelőre finoman bánni vele.  Finnből a nyár végére középfokú nyelvvizsgát ígértem magamnak - a többi nyelvvel egyelőre nem vagyok ilyen bátor, de egy idő után mindegyikkel el jutok a középfokú szintjére (legalább).

A bejegyzés trackback címe:

https://tanuljunknyelveket.blog.hu/api/trackback/id/tr73064425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása