Update

2012.09.17. 00:11

Történt egy-két változás ismét a blogon:

  • könnyebbé tettem a navigálást a jobb oldali menükkel, remélem hasznos
  • a török nyelv sajnos lekerült a listáról
  • a finn nyelvet végre komolyan veszem, és ahogy korábban már jeleztem, az első lecke kivételével kitörlöm az eddigieket, hogy átgondoltabban írjam meg őket
  • a norvég nyelv visszatér! 
  • az első norvég leckén kicsit javítottam, kicsit kiegészítettem

Azonban a legfontosabb változás: ezentúl a blogon csak olyan nyelvből kerül fel anyag, amit komolyan is gondolok. Prioritást ezek közül is a mandarin (kínai), finn és a szerb nyelv kap. A kantoni nyelvvel (kínai dialektus), a perzsával és még sok más nyelvvel külön blogon fogok foglalkozni, azaz "játszani". Fontosnak éreztem, hogy külön válasszam ezt a blogot a "szórakozástól", ahol félévente 1-2 leckét csinálok egy nyelvből. 

Az észrevételeket-javításokat továbbra is szeretettel várom, az eddigieket pedig köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://tanuljunknyelveket.blog.hu/api/trackback/id/tr794781600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása